צור קשר

קבוצת 207 השיקה אפליקציה למעקב אחר מכולות

בעזרת האפליקציה יכולים לקוחות לעקוב בכל רגע נתון, בין השאר, אחר כניסה למכולות, בדיקת סטטוס מכולות לשיקוף ובדיקת מידע לגבי מכולות לריקון
13.05.15 / 11:17
קבוצת 207 השיקה אפליקציה למעקב אחר מכולות
13.05.15
קבוצת 207 השיקה אפליקציה למעקב אחר מכולות

חדירת המובייל לכל תחומי החיים היא כבר לא מגמה חדשה, אבל נראה שבכול הקשור לענף הלוגיסטיקה הימית, השינוי הדרמטי שמחוללת בימים אלו קבוצת 207 הוא דרמטי מתמיד.

 

לראשונה בישראל השיקה הקבוצה ללקוחותיה אפליקציה ייעודית, שעוקבת אונליין אחר המכולות ומייתרת את התלות בגורם אנושי על מנת לדעת את מצב המכולות בכל רגע נתון. האפליקציה זמינה להורדה למשתמשי האנדרואיד תחת השם 207.

 

האפליקציה, שפיתוחה הושלם בחודשים האחרונים, מאפשרת, בין השאר, ללקוחות בדיקת כניסה למכולות, בדיקת כניסה לקבוצת מכולות לפי מזהה עסקה, בדיקת סטאטוס מכולות לשיקוף, בדיקת סטאטוס מכולות לבדיקה, בדיקת סטאטוס למטען חלקי על פי מזהה עסקה ובדיקת מידע לגבי מכולות לריקון.

 

מנכ"ל קבוצת 207 עו"ד גבריאל כנפו: "הקבוצה כהחלטה אסטרטגית משקיעה משאבים רבים על מנת להנגיש את המידע ללקוחות. לפיכך, השקת האפליקציה החדשה הינה צעד מתבקש. אני מבטיח כי בהמשך נציג פיתוחים נוספים שעליהם אנו שוקדים בימים אלו, שתפקידם להתאים את העבודה המסורתית שאנו מבצעים לעידן הדיגיטל".

 

×